Emmy - you promise that you'll never do it again but you always, always, always break your promise...

ja jag har sagt det, inte bara en gång utan 1000000000000000000 gånger... Jag ska sluta kolla på romantiska filmer som alltid är så överdrivet romantiska och alltid slutar lyckligt... För det finns ingen sådan kärlek, verkligheten är inte sådan... ändå sitter jag och tittar på romantiska filmer så som Stolthet och fördom, the notebook osv... jag sitter där och drömmer mig bort och tiden bara flyger iväg... allting är så förutsägbart samtidigt som jag varje gång tjejen lämnar killen blir alldeles förstörd och börjar typ gråta (trots att jag vet att tjejen kommer tillbaka och får killen igen i slutet).. så sitter jag där framför tv:n och "åhh:ar" mig , "aaaw:ar" och "naaaw:ar" mig och säger "guuud vad gulligt" och drömmer mig bort från verkligheten.. Min stora dröm är att få leva på 1800.talet då alla kvinnorna hade sådana där gudomligt vackra klänningar på sig hela dagarna och männen var romantiska och kärlek var viktigast av allt...

Imorse satt jag och kollade på filmen 27 dresses som var just en sådan där "naaaaw" film... Därefter slår jag på tv:n och kollar på en romantisk film igen... och igår kväll så såg jag something new som också var värsta romantiska filmen,...

Nej jag har sagt det förut och jag säger det igen.. nu får det vara slut på sådana här romantiska filmer..det är inte konstigt att jag inte hittar en pojkvän så som jag har idealiserat drömmannen... ja jag har sagt det men som så många gånger tidigare kommer jag bryta det nästa gång jag ser att det kommer en romantisk film på tv... för jag ÄLSKAR romantik... även om det bara är en myt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja det stämmer faktiskt.. kärleksfilmer ger en fel bild av hur det är i verkligheten

2009-04-06 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />