Emmy - nu är det bara 9 dagar kvar tills vi åker till Spanien...

jag har redan packat väskan. Haha inte för att jag vill vara ute i god tid utan för att jag åker till Södertälje imorgon och ska vara där tills vi åker nästa lördag. Ska skriva på min hemtenta i pedagogiken och förhoppningsvis så behöver jag inte skriva omtentamen i psykologi. men man vet aldrig.. resultetrapporteringen har blivit försenad... kommer få resultatet imorgon eller på måndag istället för i tisdags (som det var sagt från början). Det är bara att hålla tummarna för att jag inte behöver göra om den för då blir det lite körigt med allt plugg ;) Nu ska jag skriva vidare på tentan och om en timme är det dags att ta bussen till simhallen för att träna wetwest distans (andra passet idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />