Emmy - dags att ta fram kameran och ta lite nya bilder kanske... har inte fotat på evigheters evigheter...

Yeaah! Lägenheten är uppsagd... blandade känslor angående detta. men nu är dte gjort iallafall... ska flytta hem till familjen i södertälje igen... blandade känslor inför detta också... ska bo hemma och plugga i höst samt jobba för att spara pengar tills jag åker till usa i januari...

det jobbigaste med att flytta hem igen har varit att jag inte har haft något rum att flytta tillbaka till då hundarna har fått mitt rum... men nu är det bestämt att jag får tillbaka mitt rum igen... känns faktiskt jättebra!!!

föresten ska dom starta en beteendevetenskaplig utbildning på SU till hösten.. kul.. verkligen! varför kunde dom inte göra det för ett år sedan?

nu ska jag återgå till det jag har ägnat hela kvällen åt...nämligen... "tamtarata" (trumvirvel) PLUGG!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />