Mary' Trött trött trött tröt trööt tört töötrr tööt törrrt....



Jag, Aleks å Klabbe var först på Donken och sen på Coop. Säger bara MUMS !!

När vi skulle dra så gömde sig jag och Aleks för Klabb. Vi gömde oss bakom ett hus med cyklarna. Så Klabb fick gå runt där helt vilsen, men sen råkade jag visa min fot.. =P

Coop gjorde jag och Klabb samma sak med Aleks. Han ringde och undrade va vi var, vi sa att vi var vid entren Å han var också precis där. Det var SÅÅÅ nära att han såg oss. Jag stod på andra sidan hyllan när han ringde, och Klabb stod vid ekologiska avdelingen. Men på nått sätt missade Aleks oss. hehehe. Fett kul. Även fast det inte låter kul. Hm. Svårt att förklara. Vi har knäpp humor. =P=P

Nu lyssnar jag på Lugna Favoriter och ska packa min väska tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Carina

=) Vi ska nog inte åka utomlands tillsammans! risken att vi inte hittar tillbaka till hotellet verkar vara gaanska stor! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />