Mary' sista dagen som 17 åring

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,

min sista dag som 17 åring ska jag roa mig med att plugga på biologi. För imorgon har vi biologiprov. Jag är fett fett fett otaggad på biologi, jag skulle hellre vilja kolla på gamla Gossip avsnitt. MUMS.

Vad har hänt idag då?
Klabbe trillade i trappan i skolan.
Mikael kände inte igen en tjej som går i ettan (på löp).
Aleks sparkade sönder en flugsvamp som han trodde Gunnar skulle äta.
Sanna bytte sina röda strumbyxor mot ett par jeans efter att ha hört Mikaels åsikt.
Adam kom fram till att hans favopizza är en med gravad lax på.

hehehehehehehe.

BRB
(jagkommerstraxtillbaka)


här är den där rutiga kjolen från beyond retro. fett fett snygg (även fast inte Mikael tycker det, fast säg nått han tycker är snyggt !! =P)

Kommentarer
Postat av: Aleks

2008-09-09 @ 20:58:06
Postat av: Aleks

Sluta vara så taskig mot mikael han har faktist känslor som kan bli sårade!

2008-09-09 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />