Mary' När vi ändå snackar killar.. ;D

Nu har jag och Mustis kollat på Gossip Girl season 2 episode 1på datan. Asså det är såå bra. Och Chuck Bass är så jävla snygg. Jag dör.

När vi ändå snackar killar ;) kan jag berätta att min favoritnamn (på killar) är Ludwig. Med dubbel-v. Aleks och jag kollade igenom skolkatalogen förra veckan efter killar på Rudbeck som heter Ludwig. Vi hittade två (ja vi har inga kort på 92:orna, men hallå (!!)) Och av dom två så var en 'inget att hänga i granen' och den andra går på min svenska. Han på svenskan var ju inte 'top notch' precis.. men.. Men då sa Johanna. Du kan ju inte bli kär i ett namn !!
  Alltså så måste jag hitta en aabrakille och be han byta namn till Ludwig.

Fast,
jag trivs ju med singellivet. heheh.


Aaas-snygg rosett jag har i håret va? Från min aas-snygga vän Sanna. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />