Mary' idag är det lördag. lördagsgodis frågetecken

I tisdags tränade jag på vattengraven inför hinderloppet. Det gick bajs. Jag badade. Bokstavligen.
I onsdags var jag på vallen, själv, för att träna samma hinder. Det gick asbra. Jag kom över graven utan att bada och kunde springa vidare direkt. Det lyfte mitt självförtroende enormt !! =D
I går sprang jag ju 1500 m, det gick najs. Men jag var typ sjuk. Typ.
idag står jag över hinder för att kunna springa bra på 3000m och stafetten imorgon.

Synd,
jag som ville springa hinder. Men jag vill hellre springa på söndag!!!!!


Det bästa igår var när ettkillarna vann kvartett på 1500m !! (i tjejtoppar) hahah.



Kommentarer
Postat av: Aleks

Haha jag tog ditt lördagsgodis ifrån dig:P(chokladasken asså);)

2008-09-13 @ 21:58:43
Postat av: erika

Mary, nej jag gjorde inte det! varför skulle du springa så sent för liksom? men asmycket grattis till vinsten! om jag inte skulle ha handboll imorgon skulle jag åka och skrika på dig, men jag måste få göra det en annan dag, serri, jag är astaggad!

imorgon vinner du ju, men jag håller alla mina tummar ändå

Postat av: Amanda

Har har det gått för dig på 3000m och stafetten då? =)

2008-09-14 @ 17:58:01
URL: http://amandahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />