Mary' Här kommer bilder från Skol SM 2008

Väldigt random och mixat. Inga speciella men ni får iaf känslan om den iskalla helgen. Enjoy.


Jag och Petra =)

Jag på mitt 1500 meters lopp. Yieey vilken lucka.

Ett killarna. MUMS. ;)

De tog en kvartett, ännu mer mums !! =D

Emma flyger najsigt över hindret. Hon vann !!

Hallbäck, även han lika snajsigt. Han vann också =)

Putte och Mikeal på typ 1500 m, kanske.

Hallbäck pekar.. or something.

Jag gjorde ett ursnyggt hjärta på Lillis.

Smedhs ligger femma här. Sen vann han.

David och Aleks. Aleks har en uuursnygg mössa på sig. Hihi.

Jag och Mikael.

Mickan och Tilda den vilda.

Thomas och Natta.

Rickard och Johanna. (egentligen vill jag lägga upp en asrolig bild på johanna. men hon hatar den så mkt så det vågar jag inte. hehehe)

Innan stafetten.

Efter stafetten, gud va glada vi ser ut.. hehe


Jag fixade en assnygg fläta på Klabbe. Sanna gjorde toffsarna. Fett najs va? =D




Sen fick han lite mer sminkning. Fråga mig inte vad de ska vara...hehe


Smedhs hade ögon på ögonlocken. Ni ser dem om ni står långt ifrån å kollar. hehe


Rickard frös om huvudet och lånade Sannas basker.


Mikael Westh (MW)


Mikael som tränar en start.

Kommentarer
Postat av: matte

Fasen vad coolt smeds!!!!

2008-09-17 @ 15:35:50
Postat av: Johanna

Haha.. tack Mary! ;) Hade inte klarat av ett damtanfall till ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />