Mary' Från i lördags

Usch, det här var de tråkigaste två timmarna jag har vart med om.
Och så kommer det vara varje onsdag, för att ettorna och tvåorna har levnadslära varje onsdagskväll. (18-20)
Så de enda jag hade att umgås med var...
David, Mikael och Putte.(MW plugga, de andra hittade jag inte)
Och det var roligt typ den första kvarten..hmm

Men här kommer lite bilder från helgen när Sanna och jag var på LOPPIS!!


Här var min outfit. (ser ni hur hårt jag håller i räcket? Det kändes som jag skulle trilla baklänges för att de blåste så mkt !!=P)

Den här blusen köpte jag för typ 5 spänn el nått.

Och de här två skärpen. För typ 10 spänn.

Dessutom denna kjolen som just nu väntar på att bli uppsydd (den är redan avklippt)



Intressant va ? ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

TA BORT BILDEN J*KLEN

2008-09-03 @ 23:58:55
Postat av: m

du ser ut som Madicken på första bilden :O) Då hon skulle till skolan....

2008-09-04 @ 10:04:18
Postat av: klara

vill också gå på loppis och second hand och allt vad ni gör. får man följa med nångång? :)

2008-09-05 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />