Mary' flaff, flaffigare, flaffigast

Vid varje lunch ser jag mina två twins. Det är två tjejer som har sånt hår som jag har fast värre mer.

En av de tjejerna går på min biologi och idag såg jag ingenting av varken filmen el genomgången för att hon satt framför mig. Jag kan ju inte säga till henne heller,
vad ska man säga då?
- ehh, du. Skulle du kunna sätta upp håret i en aasstor knut ?
- eeh, du. Skulle du kunna flyta på dig för jag ser verkligen inget ?
- eehh, du. Skulle du kunna klippa av dig flaffet håret? Eller åtminstånde andvända en inpackning?

Undra om det är någon som har missat en hel lektion på grund av mitt hår?

(borde vara en bild på mitt flaff här men jag har inte tid för jag ska ner och visa vad jag går för i gymmet. LATER)

Kommentarer
Postat av: dina twins!!!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!! det här va ju askul hehe men...



1 ditt flaff e inte så litet heller!!

2 å vi lovar att sätta oss längst bak i framtiden ;)

2008-09-01 @ 21:26:21
Postat av: lena

haha tror att det e lugnt med dig o ditt FLAFF;D dock minns jag en o annan löpsamling där jag ENDAST hörde Olas vackra stämma..fast det gjorde inget!! dessutom e jag ju inte så lång..

2008-09-02 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />