Mary' Min helg. Den snälla varianten.

Full fart.

Fredag.
Vi åkte en hyrd buss med världens skönaste busschaffis (Dennis). Där i trycktes vi (ca 50 glada ungdomar) in oss och bredde ut oss. Satt med Hanna och vi gick snabbt igenom var sommaren hade spenderats innan vi började mingla. Sen minglade man i ca 8h. Med två stopp (Norrköping och Värnamo).
  Vid tolvtiden (typ?) var vi framme hos Paui. Aaasastort fint hus på landet. Vi bredde ut luftmadrasser i två utav de stora rummen. Sen fick vi korv med bröd. Aaasagott. (jag som inte ens gillar det =P).

Snark.


Lördag:

Vaknade på nått sätt vid halv tio tiden kanske. Alla sprang runt som yra höns för att fixa sig med m.m. Sen blev vi serverade världens godaste frukost (varma bröd, yougurt, smothie, te osv). MUMS. Alla åt som galna. Sen mosade vi in oss i bussen igen för att åka in till staden, Kristianstad. Där var de nån slags skördefest så det var asamycket folk (å dessutom löning). Jag, Hanna och Mia hittade en aasacool modevisning som vi satt och kollade på och spanade på snygga modeller. Sen gick vi till ett café där massa andra girls satt.
   Sen fixade vi oss i badhusets omklädningsrum. Killarna visade sina skills från trampolinen. Jag och Hanna var klara en timma för tidigt (jag valde den röda klänningen efter lite vel). Så vi gick ut på promenad och jag gjorde nått olagligt.

Sen åkte vi bussen tillbaka till huset. Där hade de fixat ena ladan som en festlokal. Aassamysigt. Vi åt trerätters middag. (fast jag åt bara två rätter, missade efterätten tydligen). Satt med Tobbe och Adam på middagen. Flum. Sen var de lite lekar åså innan musiken sattes igång. Party party party, censurerat, party party.
   Jag var nog i säng vid fem, typ. Har jag kommit fram till. hehehehe.

Söndag:
Vaknade av Benji som stod å skrek typ. Åt en stor frukost igen innan vi åkte hem. En betydligt lungnare hemfärd. Sjukt trött.

Måndag:
Fasar över bilder som kommer läggas upp.


Här sover vi. Iaf en del av oss.

Vår älskade buss.


Jag hoppas ni förstår vilken som är min favo pose.

Hanna och jag sover så sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />