Mary'''' (:

Hej,
goodnat, goodmorgon. eller nått. jag vet inte.

Jag har vart hos Britta. Britta är ingen tant på 87 år. Nej hon är en aassnygg tjej med världens knäppaste humor. Innan jag kände henne trodde jag hon var knäpp. Men det är innan man hajjar heennes humor. FETT ROLIG. den går inte ens att beskriva.
  vet inte ens omdet är en humor.. hahahha. men det är jvlt kul!!!

okje, jag tjänade 500 spänn ikväll. Jag å Lollo tilllbrngiande spårvagnsfäärden med att diskutera var dessa skulle gå. HMMMM. Jag ska lägga dem i ett fult kuvert och skriva på. TILL SKIVORNA I VÅR. Då slipper jag vara pank tills dess. Najs va. Fett najs tanke..
  Det är som att släpa på religonsboken fast man precis har haft prov . asså = noll läxor i det ämeet.

Jag babblar för mkt nu. Jag skulle vilja babbla mer. Det var som när jag vaknade i torsdags å visste att jag hade babblat stört mkt kväll-natten innan. men jag kommer inte ihåg var jag har snackat om. ingenting. jag kom ihåg en massa annat. men inte vad jag sa. jag vet bara att jag babblade. blabla blablabla. om helt oväsentliga saker... bla bla. det ändå jag kommer ihåg är jag snackade om en klocka.

min mobil är på lagning nu. jag har en gammal trist samsung. den suger. SUGER FETT MKkT. allt suger med den. ringsignalerna suger, spelen suger, att jag har lagt inalla kontakter två gånger suger (det går inte att tabort), åå att sms-funktionen är asjobbig.

jag måste prata mednån. som inte är så involverad och insatt i allt. jag har för mkt att tänka på. min hjärna är överbelastad och jag måste sova. NU! deet är jag och min katt som är vakna nu. och tre ynka på msn. stackars dom. å stackars mig.
jag är visa som offline på msn. det är najs. det är nog världens bästa uppfinning.

sov nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />