FIA

IDAG ÄR DET DIN STORA DAG SOM DU HAR SETT FRAM EMOT SÅ LÄNGE!
Det kommer att komma flera dagar som du ser fram emot, men jag förstår att du har sett fram emot din 18 års dag! Att fylla 18 år är väldigt speciellt för nu kan du äntligen ta det där körkortet som du har kämpat med. Alla rondeller kan slänga sig i väggen för här kommer 18 åriga vuxna Mary! Något annat som är roligt när man fyller 18 år är att man får gå ut på krogen. Nice! Det kommer bli många partyfyllda helger framöver, med massa dans och annat skoj!

MARY DU ÄR EN UNDERBAR TJEJ OCH DU BETYDER OTROLIGT MYCKET FÖR MIG!
Vi har haft riktigt roligt ihop under dom här åren som vi har känt varandra och roligt ska vi fortsätta att ha! Jag ska inte skriva så mycket till, jag hade bara tänkt gratulera min bästa kompis på 18 års dagen. Hoppas att du får en underbar dag för det är din dag idag!

HIPP HIPP HURRA!!

ALLTID LIKA SNYGG <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />