FIA : Hellre på plan än på stan

Idag skulle jag ha fikat med Johanna, men hon skickade ett sms imorse och förklarade att hon var tvungen att plugga.. Så vad ska jag göra idag då? Först måste jag göra klart instuderingsfrågorna och läsa sista kaptilet i människans språk. Sen ska jag börja på de andra böckerna som ska vara utlästa på tisdag. 
Ikväll ska jag nog följa med till innebandyträningen för tjejerna som Pappa är tränare för, eftersom jag behöver lite uppfriskning på hur det är att spela innebandy och vilka övningar jag kan köra på fredag med mitt lag. 

Jag och min lillesyrra Jenny har tagit på oss ledarrollen som innebandyledare för ett gäng tjejer födda 99-00. Det kommer vara en rolig utmaning och det är bara en gång i veckan, så det är klart man ställer upp när de inte hade någon tränare. Det är ont om tränare, vart håller alla hus? Det finns massa ungdomar som vill idrotta men som inte får det för att det inte finns tillräckligt med tränare.. Hemskt tråkigt!



Kommentarer
Postat av: ciissii

haha där fick du till det =) Rubriken :D

2008-09-10 @ 13:38:54
Postat av: Jenny

Är bilden från sportscamp?

2008-09-10 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />