FIA

Yeess! Jag fick precis ett lönekuvert från Tom Tits för Augusti månad. Nu blir det en ny mobil!!  Jag hade helt glömt bort att jag skulle få lön för augusti månad, så det blev en glad överraskning!

- " Fia, det där ska du spara. Inte köpa massa skor och väskor för" 
- Nej men en ny mobil får det bli :)

Jag ska nog åka med Pappa någon gång i veckan och köpa en mobil.. Min nuvarande fungerar som sagt inte.
En tanke som slog mig imorse; Tänk vad många det är som kan ha försökt skicka sms eller ringa mig under dom här dagarna! Alla sms och samtal som jag aldrig kommer att få reda på... Vilken jobbig tanke va, för tänk hur mkt jag missar! Min drömprins kanske har hittat mitt nummer och ringt mig och så missade jag honom eftersom han inte kom fram..


F&E


Kommentarer
Postat av: Bjuret

Det är lugnt, Fia, jag kan ringa igen;)

2008-09-24 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />