FIA

Inte nog med att jag tappade min mobil i toaletten... Nu fungerar inte simkortet längre, eftersom abonnemanget har tagit slut. Jag kan inte ringa och ingen kan ringa till mig! Paniik! Jag är beroende av min telefon. Jag funderar på att köpa en ny mobil på onsdag, eftersom det är osäkert hur länge min nuvarande toalettmobil kommer att fungera. Och då känns det inte så roligt att köpa loss mobilen eftersom den är operatörslåst, om den ändå kan sluta fungera närsom..

Nu har jag precis skrivit ut referatet till imorgon och nu ska jag gå och sova. Puss och kram

Kanske blir det den här..


 



Eller kanske den här...



Eller varför inte den här..


Ni kanske märker att jag tycker om rosa , haha :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

den i mitten.

Titta gärna förbi i min blogg.

MVH Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />