FIA

Godmorgon! Jag vart helt slut igår i hela kroppen efter begravningen, så jag gick och la mig ganska tidigt ändå i hopp om att vakna pigg idag. Men nej nej jag är fortfarande trött och hängig! Inte mycket att göra åt, jag har massa att göra idag! Det var just därför jag ställde mobilen på alarm... Efter att jag hade stängt av mobilens alarm så såg jag att jag hade fått ett missat samtal från en gammal vän. Han hade ringt 03.15! Undra vad han ville?

Begravningen var jättefin igår! Det var en fin dag, solen sken när vi åkte dit, men när kistan bars ut började det regna! Det var änglarna som grät.. Efter minnesstunden var det solsken igen.  Jag hoppas, eller jag vet, att du var där och såg allting! Hörde du barnkören? Den tyckte du säkert var jättefin, för det var den, och likaså låtarna Ljuvliga Elina och den som musikFia hade skrivit! Tycker du inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />