FIA

Idag har jag varit på stan och fikat med Rebecca. Jag skulle möta henne på centralen vid halv elva, men jag klev upp så sent så jag hann inte äta någon frukost. Så det fick bli en ost och skinksmörgås med massa mumsiga grönsaker i och en kopp varmt te till fika. MUMS! Under fikat snackade vi om allt möjligt mellan himmel och jord. Allt från gamla minnen till vad vi tänkte göra i framtiden... Rebecca ska också bli lärare :)

Efter fikat mötte jag mamsen och då gick vi och simmade och nu sitter jag.. Jag ska göra några instuderingsfrågor, sen ska jag åka till stan och träffa Mary och Sanna för vi ska käka middag ihop! NICE

Vi hörs senare! PUSS


Synd att Emmy inte kan äta middag med oss ikväll.
Annars hade vi varit hela gänget samlat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />