FIA

LITE BILDER FRÅN GÅRDAGEN:


Först hade jag och Majzan bara tänkt ge Jossan den här coola skålen. Men när jag satt på tåget på väg upp så kom jag på en klockren idé och började skriva ner den... Såhär blev resultatet:


Framsidan


Sida 1


Sida 2


Baksidan.
Förhoppningvis kommer den här skålen få vandra en lång väg och göra personer glada :) Vilken rolig idé va?


Födelsedagsbarnet och Roschi


Just dance!


Ida och Fredrik


Cooling

SINGSTAR:





Fick inte så bra bilder eftersom jag satt i soffan ;)


Här har vi en paparazzi som tog många fina kort, när jag får dom så kommer ni också att få se dom såklart!



Hmm ;)


Det var en rolig kväll! Eller vad säger du Majzan :) Haha


SOM SAGT FLER BILDER KOMMER SÅ FORT JAG FÅR DOM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />