FIA

Godmorgon! Idag har jag föreläsning mellan 10-12 och sen blir det fortsatt plugg här hemma. Jag har sagt att jag ska läsa över 100 sidor för att försöka komma ikapp planeringen, tror ni att jag klarar det? Jag måste klara det!

Jag fick nyss ett sms från P som skrev att hon tänkte stanna hemma och plugga istället . Så idag får jag åka upp till stora sthlm alldeles ensammen. P är en tjej som jag har jobbat med på Tom Tits hela sommaren, vi hade båda sökt till pedagogiken och sen hade vi hamnat i samma grupp. Lite lustigt men väldigt roligt och bra, för vi samåker. Hon kliver på en station före mig på bussen sen åker vi hela vägen till universitetet tillsammans!

Jag hade först tänkt att gå på den stora festen ikväll, som alla inom friidrottsvärlden pratar om. Men jag tror inte att det är någon bra idé, med tanke på foten och allt plugg jag har framför mig. Så just nu har jag bestämt mig för att inte gå, men vi får väll se vad som händer :) 

Nu måste jag äta frukost för bussen går tjugo över.. Snabba ryck! 

Portugallägret med löpet -08

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />