FIA

Jag har precis lagt in äppelkaka i ugnen så nu väntar jag bara på att den ska bli klar. Sen ska jag läsa lite ur min nya bok; Människans språk ,efter det ska vi käka thai-mat och mumsa äppelkaka :)

Idag har jag varit i skolan, intressant föreläsning! Jag satt och tuggade tuggummi i två timmar så när jag kom ut ur salen vrålade min mage efter mat! Den fick mat först i Södertälje när jag gick in på ica och köpte en ost och skinkfralla.

Jag var nere på stan för att byta en plånbok som jag hade köpt till mamma som fyller år idag! Emmy har redan gratulerat henne men hon glömde skriva att det är världens bästa mamma som fyller år idag! GRATTIS <3

Nu ska jag nog gå och kolla till kakan så att det inte blir en äcklig chokladkaka...


Yeah! Coolingar ;)


 


Kommentarer
Postat av: M

tack gumman <3

2008-09-04 @ 21:19:38
Postat av: M

Glömde, tack snälla för den fina plånboken och smulpajen vart kanon

2008-09-04 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />