Mary' jag är arg.



Hallå.
Veckan med 8 pass är tillslut slut. Nästa vecka blir lugnare men dock med en tävling. Nu sitter Lollo på tåget mot Göteborg. Snyft. Har vart en superhelg där vi har gjort massor. Jag har lite kort att fixa in när jag har tid. Imorgon ska jag träna med spårvägen. Fett kul. Hoppas jag, haha. Sen måste jag hitta ett par höstskor. Desperat behov. Jag har dock köpt en väska och en klänning och ett linne i helgen. Alla är fett snygga och fett värda pengarna. Men höstskor ska jag hitta i veckan. Sen ska jag ju tävla också. Det är jag astaggad på. Lilla Hallbäck ska springa också. Ååhh, just det. Det är street-marknad på lördag. I Hornstull. Världens bästa marknad med världens coolaste saker. Jag ska lätt dit. Men nu ska jag packa en väska så jag hinner med pendeln imorgon. Såå godnatt kära läsare. Enjoy next week.



Kommentarer
Postat av: matte

vad kul att du ska träna med oss mary..

2008-10-12 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />