FIA

Hallå! Regnet öser ner där ute och här sitter jag fortfarande i mina pjamasbyxor och myser. Jag har en artikel och 10 sidor kvar i en bok att läsa, sen ska jag packa lite inför västeråstrippen.

Jag gillar att planera, men ibland planerar jag lite för mycket, och ibland fungerar inte min planering.

IDAG: Plugga,  titta på inspelade DH, packa, äta, träna småtjejerna, skynda mig till halv sju tåget, till löp lämna grejerna, träffa en kompis, tillbaka till löp någon gång på kvällen och umgås med tjejerna.

IMORGON: Upp och plugga lite, till skolan och ha lektion, ta tåget hem, träna, ta tåget till Västerås, träffa alla Emmys kompisar! "Shit pommfritt" hur ska jag hinna med allting ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />