FIA

Idag har jag tenta och jag har haft en sådan stor omotivation till att plugga inför den eftersom vi precis haft en tenta..
Men jag har kämpat med att läsa och jag kan en del men det känns som jag redan har bestämt mig för omtenta. Vilket är lite dumt för jag har ingen aning om hur tentan ser ut förren jag sitter där i stora salen och ser den. Jag funderar på att strunta i de två sista minikurserna eftersom jag inte är speciellt sugen på att läsa 10 böcker till innan jul och för att jag är så himla omotiverad. Det finns så mycket annat som jag vill göra! Jag bara längtar tills den här kursen är över så att jag kan får göra allt annat jag vill. Och så ska det ju inte behöva vara, jag ska ju göra det jag vill, och på högskolan väljer du vad du vill plugga, och frågan är om jag vill läsa de sista två kurserna i pedagogiken?

Aja efter tentan idag ska jag träffa Linda och så ska vi iväg och springa i vatten i Solna hallen. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />