FIA

Tentaångest, ååångest!

Jag gjorde mitt bästa vi får se hur långt det räcker, annars finns det omtenta.
Nu är det bara pang på nästa tenta som är på onsdag..

Jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon och på nästa fredag, of course! Money money money!

Åh jag är så himla irriterad, en riktigt stor klump i magen har jag, jaa Jesper; en klump!

Nu ska jag kolla på massa avsnitt gossip och bara ta det lugnt. Jag är helt slut i huvudet av allt pluggande. Ikväll kanske jag läser lite men imorgon sätter jag igång med riktiga pluggandet.. 
 
Just nu tittar jag på massa youtubeklipp från mamma mia filmen, jag måste verkligen köpa den. Jag bara äääälskar den filmen, den gör mig så glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />