FIA

Andas in genom näsan och tänk - ssaattt
Andas ut genom näsan och tänk- naaammm


Yogan var speciell! Man satt på varsin matta i mörker och tänkte på att andas djupa långa andetag. Man skulle hitta sin mantra och sen gjorde vi olika övningar, fast man skulle hela tiden fokusera på andningen. I början tyckte jag att det var svårt men sen hittade jag min egen teknik och då fungerade det hur bra som helst.

Efteråt kände jag mig lugn och harmonisk på något sätt. Svårt att beskriva men det  var en riktigt skön känsla.
Vilken bra start på den här veckan! Sådan start borde jag se till att ha varje vecka :)

Yoga var underbart speciellt, ni borde också testa på det!! Varför inte göra måndagar till icke måndagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />