FIA

Hallå! Nu har jag precis duschat, packat min väska och tagit undan disken. Nu väntar jag bara på att Emmy och Sanna ska komma hem snart. Jag sprang bara distans i tjugo minuter idag eftersom det inte gick så bra att springa med min sneda rygg. Dom ska springa 45 min så dom kommer väll in närsomhelst!

Men neej juste jag har inte berättat för er om min rygg. Som Petra sa; jag är nog otursförföljd!
Jag och Emmy körde skivstångsstyrka i fredags och när jag skulle köra frivändning så vet jag inte vad jag gjorde för fel utan det bara högg till i vänstra sidan. Idag när jag tittade mig i spegeln så ser man hur min rygg är helt sne för det går ut mer höft på vänster sida. Ni som kommer ihåg, jag gjorde exakt samma sak förra vintern men då i knäböjen. Det gör inte lika ont och är inte lika snett som förra gången men det gör ont :(
Jag ska till Petra på tisdag men jag tror att jag måste till en kiropraktor för att få ryggen fixad! FAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />