Emmy - stickjunta i VIKSÄNG

Yes igår var dte dags för mig att anordna stickjunta at my place. 10 pers i en liten etta med alldeles för mycket bullar och andra godsaker gjorde stämingen på topp då allas blodsockernivåer gjorde alla asflummiga. Har ont i magen efter allt skratt, eller är det efter alla bullarna? KUL var det iallafall! Roligaste var när Maria och jag sitter bredvid varandra helt inne i vår stickning. Då hör jag låten "all summer long" som vi tidigare hade sagt att vi inte tyckte om. Då säger jag till Maria utan att ta bort ögonen från min stickning "åh nej nu kommer den där dåliga låten" och då svarade Maria samtidigt som hon var helt fokuserad på sin halsduksstickning "jaaa och förut spelade dom den där no air" HAHAHAHA ok ni kanske inte förstår det roliga men Maria och jag (Hilda och Hulda) hade riktigt roligt åt att vi så snabbt hade förvandlats till ett par tanter som satt och beklagade oss, och dte roliga var att vi inte släppte fokus från våra stickningar...

Nu har nog potatisen kokat klart så det är dags för middag. Ska nog avnjuta middagen framför det sjätte avsnittet Gossip Girl säsong 2 ;) Föresten måste jag börja kolla mer på tv nu, igår kom en läskig tv-kontrollant och från och med nu mste jag betala 164 kronor i månaden. Det är SJUKT mkt, jag kollar nästan aldrig på tv, får nog börja göra det för att utnyttja pengarna jag betalar för den haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />