Emmy - roligt samtal

- hej jag skulle vilja göra en felanmälan i min lägenhet
- ok, vad gäller saken?
- det är så att min hatthylla har ramlat ner från väggen
- ok, vad var anledningen till att den rasade ner
- jo igår så hade jag några kompisar till mig på besök och då hängdes det väldigt många jackor på krokarna så det blev nog för mycket på den så den rasade ner. Sedan var dte en kille som var snickare här och han sa att den var fel uppsatt från början.
- så du menar att vi inte sköter vårt jobb?
- nääej det säger jag inte men.
- du anklagar oss fast du säkert ljuger för oss, du hade säkert fest i helgen .. föresten bor du på *****?
- ja det gör jag ...
- på våning ***
- jaaa?
- då skulle jag vilja framföra massa klagomål från dina grannar på att du störde dem igår. Får du en varning till så är blir du utkastad från din lägenhet..
- Vaaa? Ojdå jag visste inte att vi förde så mkt liv igår, vi hade ju bara stickjunta
- joo och jag menar om jag ska komma och borra i dina väggar så kommer nog den sista varningen att försvinna så du får nog klara dig utan hatthylla.
- men...
- hahahahahah jag bara skämtar med dig. du har inte fått några klagomål från grannarna och självklart kommer jag och hjälper dig med din hatthylla så snart som möjligt. det är flera hatthyllor i samma område som har rasat ner, byggarbetarna har använt fel skruvar...
- ok tack så mycket. trevlig helg
- desamma hejdå




eller jaa typ så ;)

Kommentarer
Postat av: Micke

hahah, fan vilken härlig snubbe xD humor! =)

Postat av: majzan

HAHA

2008-10-17 @ 13:35:18
Postat av: m

fråga om han kan hjälpa dig med spegeln på samma gång :O)

2008-10-17 @ 14:37:58
Postat av: matte

Hahaha!! Jag kan se dig framför mig emmy..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />