Emmy - gå upp gå till skolan, pluggaplugga äta lunch, samma sak händer imorgon...

Godmorgon!
Idag ska jag först till skolan, sen ska jag iväg och träna, sen ska jag plugga... Låter som en dag som jag skulle kunna ha haft för tre år sedan när jag började gymnasiet. Det är inte mycket som skiljer dem åt förutom att jag är äldre nu, har ingen lektion utan självarbete och jag ska inte träna med en stor grupp utan endast med Jenny. Annars är det i princip samma haha :P

Jag har en plan, jaa det har jag verkligen, och det är en väldigt bra plan måste jag medge ;)


För att jag är så yeah yeah wow wow

Kommentarer
Postat av: Jenny.

ooooch vem har världens hetaste systrar? JO JAG! <3

2008-10-30 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />