Emmy - årets första snö kom idag!!!

Idag har familjen haft sin traditionella dag på stan under höstlovet :D Fast idag så gick vi inte på stan i huvudstaden utan här i Västerås. Det kändes konstigt att familjen kom och hälsade på mig, har nog inte riktigt förstått att jag bor här haha!

Jag köpte massa nödvändiga saker som jag behöver, osthyvel, vantar, mössa, färgpennor, cykellampa och så köpte jag en mysig kofta och ett hårband.
Mössan och vantarna var nog det bästa köpet för ikväll när jag skulle cykla hem från simhallen så var dte värsta snöstormen ute!!!


Ida, Jossan och Carro - på lördag ska vi ha kul tillsammans :D

Kommentarer
Postat av: M

Det var trevligt att hälsa på dig i min "gamla" stad.... PUSS <3

2008-10-30 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />