Emmy - allt fungerar jättebra i Västerås, förutom träningen???

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra???

Nej snö är inte kul, särkilt inte när jag ska ut och springa i det alldeles ensam. Buhu jag är så omotiverad just nu, känns inte som att träningen fungerar så bra här i Västerås. Visserligen har jag Jenny att träna med men jag saknar att kunna springa tillsammans med flera stycken. Men som min tränare Richard sa "det är nu det börjar" och det stämmer verkligen. Det är nu efter gymnasiet som det jobbiga börjar, tiden på gymnasiet var en dans på rosor jämför med nu. Nu hänger allt ansvar på en själv, ingen kontrollerar om du har gjort din träning eller inte. Du ska peppa dig själv att gå ut och springa när det är iskallt och det finns ingen som säger "bra pass idag" när du är klar!

Åh jag är så förvirrad just nu. Och bättre blev det inte när jag öppnade mailet...


Vem lyssnar när jag pratar?

Kommentarer
Postat av: M

Mum lyssnar

2008-10-31 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />