Mary' 24 dagar kvar till god jul.

Idag har...

...jag en hel pendeltågsresa trott att jag satt längst fram i tåget när jag satt längst bak
.. jag sprungit så fort att jag fick kramp i högra baksidan
.. Em å Fi masserat baksidan + vaden + ryggen medan jag skrek dödsskrik
...vi sjungit till High School Musical, hhihi
... Marcus kittlat mig så mycket att jag tappade rösten !!!
... jag sovit ända till klockan elva
... jag gjort lite mer onödiga saker

MEN,
imorgon får man öppna första luckan i chokladkalendern. wowowowoow


VISST är vi lika. hahahhaha. (thanks Em)

Kommentarer
Postat av: Emmy

det skulle kunna vara en spegel du håller i mary, ni är läskigt lika hahahaha

2008-12-01 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />