FIA

Igår körde jag dubbelpass! Löpning och Elipse. Idag är det dubbelpáss igen men idag ska jag simma och köra Afrodans. Jaaa Afrodans, haha! Jag, Sandra och Jenny har anmält oss dit för att testa på det, för alla som kommer ut därifrån är helt dyngsvettiga och trötta så det lär ju vara ett bra pass. Vi kommer säkert att vara dom stelaste där inne men förhoppningsvis får vi platser längst bak..

Innan det ska jag och Jenny till Östertälje och träna småtjejerna i en halvtimme sen ska jag lämna kladdkakan, som jag ska baka idag, och skynda oss iväg till vårat egna träningspass... Jag har lovat dom en sen halloweenfika så jag måste baka en kladdkaka för att ta med mig på träningen. Vi kommer inte att hinna fika men jag får väll lämna den åt dem med en flaska sprutgrädde så får dom fika efter träningen, utan oss :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />