FIA

Igår satt jag och beklagade mig för att jag inte hade någoting att göra.. Jag gjorde verkligen ingenting igår, tittade på en film, bläddrade i gamla Elle tidningar, satt framför datorn, sov och pratade i telefon. På kvällen käkade jag Ben& Jerry´s framför gårdagens DH avsnitt.. 

Imorse hade de ringt från jobbet och nu ska jag jobba extra imorgon och på fredag! Idag måste jag lämna tillbaka låneboken som jag ska ha läst till på måndag. Emmy har lånat samma bok fast i västerås, så jag får den på fredag och då har jag helgen på mig att läsa den... Så jag har massa plugg framför mig och massa jobb, tors-sön. 

Från att inte ha någonting att göra till en fullbokad kalender!  


Gissa vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />