FIA ` GÅRDAGEN I MENINGAR

Jag tränade med Linda i Haga parken. Fartlek stod på programmet!

Jag var på stadsbiblioteket och tog en dubbel cheeseburgare, som är min nya favorit, på donken med Carro.

Gick med en ketchupfläck i mungipan till tunnelbanan.

Träffade T som skulle köpa kallingar och som påpekade ketchupen.

Blev livrädd för en tant som PLÖTSLIGT skrek ursäääkta!

Letade efter pärlshopen

Gick in i affären där Rudbeckspuddingen jobbade och hängde där ett tag.

Dyblöta satte vi oss på ett café vid slussen.

Vi snackade killsnack, tittade på varandras sms som alltid är lika roligta och skvallerfyllda!

Småsprang till tåget och åkte hem åt varsit håll.





Förstod inte hur jag skulle vrida bilderna på min mya mobil :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />