FIA

I lördags var jag på löp och hälsade på. Medan Mary lagade mat så diskade jag massa tallrikar och glas,  och jag diskade och diskade... Så fort det kom mer disk så tog jag den. Arbetsskada redan? Haha det var strömavbrott på jobbet i lördags så jag fick diska för hand. Det enda ljus som fanns var de som värmeljusen gav. Lite halvjobbigt men helt okej, ganska mysigt! Svar: Nej utan jag tyckte bara att det var så äckligt med all disk, som vanligt, på löp i köket så jag jag gjorde det lite finare... Mary lagade jättemumsiga biffar med ris och sås och till efterrätt serverades det glass med jordgubbar. NICE!

Det var en rolig lördag, jag fick ju träffa Carro och RIL grabbarna också ;)


PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />