FIA

Det blev ingen simning i morse eftersom jag råkade somna om när jag skulle lägga mig i sängen för att vila ett tag... Haha så jag körde step/styrka 75 min på Gröndal istället.. Det var ungefär samma övningar som förra gången men den här gången hade jag lite svårare för att koncentrera mig och hänga med. Jag tappade takten och glömde bort övningar och så. Men det gick ändå helt okej!

Introduktionerna till kurserna var låååånga och väldigt sega! Jag skrev i min bibel ( läs almenacka) och klottrade blommor på varenda papper som jag fick. Jag var så uttråkad och trött! Lördagens lilla sömn sitter kvar...

På tåget satt jag och halvsov på tåget på väg hem, när jag vaknade till sov alla andra runtomkring mig också; det smittar av sig haha :)


Give me five! Finnkampen-06. Minnen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />