Emmy - jag överlevde cykelrundan hem trots att vägarna var täckta med is.

Nu är jag tillbaka i min lilla lägenhet på Viksäng.. Väckte Maria/tråkmånsen som låg och sov, stackarn...
Stickjuntan at Cims place var som jättetrevlig, många goda bullar och en halvklar handledsvärmare! Beteendevetarstickjuntor är alltid lika roliga, samtalsämnena är speciella, alla tar med sig goda bakverk och antalet skrattattacker går inte att räkna... Ännu en lyckad kväll i Västerås!!


Jag, Malin och Emma

Måste dock tillägga att det faktiskt finns männsikor i Västerås som jag inte klarar av.. Dom är få men dom finns där ungefär som mögliga bananer i frukthyllan inne på NK!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Emmy,emmy,emmy...mögliga bananer på NK..hahahahahahamen kan ju undra vad du får allt ifrån min lilla poet :)<3

2008-11-20 @ 07:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />