Emmy - dagens planering...

... ser ut som så... Först ska jag till Östertälje på Enhörnas löparträff (träna, lyssna på ekonomisnack, framtidsnack, dåtidssnack, käka lunch och träffa alla enhörningar)... sen ska jag hem och plugga (läsa om diskursanalys- är faktiskt inte så tråkigt som det låter) ... sen ska jag hem till Jossan på tjej/födelsedagsmiddag ( då ska vi äta god mat, träffas alla tjejerna från TT igen, + att jag ska ge Jossan en present  som jag har gjort till henne eftersom jag inte fick köpa något enligt henne haha)...


ta på er mössa, vantar och halsduk idag för det är KALLT OCH JÄVLIGT DÄRUTE med massa snö och is... usch och fy på vintern vill jag spy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />