Emmy är så himla mammig ibland haha

Haha det är så himla roligt nu när Maria är här på besök. Jag tar verkligen hand om min vän på bästa sätt. Igår när hon skulle iväg till körskolan så gav jag henne en matlåda, en frukt, en vattenflaska och så knöt jag fast ett nyckelband med extranyckel och cykelnyckel på hennes väska så att hon inte skulle tappa bort dem. Idag hjälpte jag henne också att se till så att hon fick med sig allting och sedan sa jag glöm inte vantarna för dte är kallt ute och så sa jag middagen är klar vid sju ha en bra dag. HAHAHA fy fan vad jag är mammig...

Måste dock berömma Maria lite, hon lagade faktiskt mat igår!!! Det blev couscous, kyckling, avokado, riscotta, soltorkade tomater och ärtor. Allting blandades i en bunke och till det åt vi Marias sås med creme fraisch och ketchup... Supermumsigt :)



Kommentarer
Postat av: M

Bra em, du blir nog en klok och förståndig mor :O)

2008-11-11 @ 10:25:43
Postat av: ciissiii

haha couscous, avocado, soltorkade tomater = marias favoriter!! ni är roliga ni!

2008-11-11 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />