Emmy

Befinner mig på löpargymnasiet för tillfället, har varit här och hälsat på ett par dagar och ikväll åker jag hem till Västerås. Det har varit roligt att träffa och träna tillsammans alla löpare här, det är verkligen roligt att ha folk att träna med. Mitt nästa mål är att försöka komma på hur jag ska peppa mig själv när jag tränar ensam. Är så himla ovan och tycker att det är rätt trist, men jag vänjer mig nog snart och det är nog ganska bra att jag lär mig att fokusera på mig själv och inte jämför mig med alla andra... Nu är det dags för lunch sen så är det backpass på schemat!


Visst är den här bilden härlig :)

Kommentarer
Postat av: Matte

emmy jag känner samma sak!! Att träna ensam är pisstråkigt (kan i och för sig vara skönt ibland)..ska vi hjälpas åt?? Jag har funderat på att köpa en ipod shuffle..tror du om det? kul att ses igår även om det blev lite kort!

Postat av: M

Du har en frivillig eller faktiskt två löpar kompisar här hemma...bara att hämta. PUSS <3

2008-11-07 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />