Mary''

Sorgligt.

Idag gjorde jag mitt sista matteprov. Jag sorterade alla papper i olika högar och fixade på bordet precis likadant som jag alltid har gjort. På första pappret skrev jag mitt namn med fina snirkliga bokstäver. På andra pappret skrev jag det normalt och på det tredje skrev jag som jag brukar skriva på kvitton. Slarvigt. Sen la jag första pappret över provet och drog ner så att bara första frågan syntes. När den var löst drog jag ner till nästa fråga. osv.

MITT SISTA MATTEPROV!
sheeat, helt sjukt.

En sak till.
Jag har haft matte i två år med en tjej som jag inte vet vad hon heter. Vi har gått Matte A, Matte B, Matte C och Matte D tillsammans. Idag var första gången vi sa hej.

image3838
När jag var 7 år var jag snyggast i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />