Fia ;D

Jag är alltid ute i sen tid med skolarbeten. Nu sitter jag med min fördjupning i religion b som ska in idag! Jag började med arbetet som skall vara på 5 sidor igår. Jag är så jävla dum! Det är mitt egna fel men ändå sitter jag här och tycker synd om mig själv. Det är tur att det är fler som är stressade för då känner man sig själv inte lika stressad på något konstigt sätt.
Sen finns det andra som man stör sig på ;) Jag satt på rummet och tittade igenom bunten med papper och då kommer Emmy instudsandes:
E- "heeeej"
J - Vad är det nu då?
E - Jag har bara en halv sida kvar att skriva. Det känns såååå skööönt att jag snart är klar.

Men jaaa tack så jävla mycket! Det är verkligen det man vill höra när man själv har asmkt kvar att skriva...
Det här är tredje stora inlämningen den här veckan, men sen är det slut. Jag behöver bara kämpa mig igenom det här sen är det över, sen tar jag studenten.

Nu sitter jag i datarummet och lyssnar om och om igen på en underbart bra låt. I love it! Bara för att den är så bra så ska ni få lyssna på den här:

Den här låten gör mig glad. DU gör mig glad :)

Kommentarer
Postat av: M

tack :O) .....

2008-05-23 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />