Emmy

Hej, jag lever!
Var ett tag sen sist, men ingen verkar ha saknat mina inlägg ändå...
Ska inte klaga men jag har mycket att göra och försöker samtidigt leva mitt liv som i en saga! Skola, vänner, körkort, träning och massa annat tar upp min tid!
Jag tar studenten om en månad, har massa känslor som sprungit vilse i hjärnan. Den senaste tiden har jag försökt att ge dem en karta och kompass så att de ska hitta rätt men det verkar inte fungera. 
Jag vet inte, tror att jag lägger ner bloggandet ett tag till tills det är någon som saknar mig och tills jag har hittat mig själv igen. Tills allting har lugnat ner sig.

image3510
Mary och jag i Portugal.
Mary är den som tillsammans med Fia har hållit bloggen vid liv. De är två av mina bästa vänner och jag hoppas att de vet hur mycket de betyder för mig även om jag för tillfället inte visar det!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaan

JAG SAKNAR DINA INLàGG..Vet att det e fler som gòr det...:)

Postat av: Cisssiii

Emmy jag med, kom tillbakaa!!!

2008-05-06 @ 20:52:53
Postat av: Cisssiii

Emmy jag med, kom tillbakaa!!!

2008-05-06 @ 20:53:01
Postat av: Marianne

Men Emmy då... Jag saknar också dina inlägg! =)

Skriv mer!!

2008-05-07 @ 18:55:02
URL: http://maso.webblogg.se
Postat av: Jenny

EMMY, SKRIV!

2008-05-08 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />