Mary: Senaste nytt

Hej kära läsare,
här kommer senaste nytt från Löpargymnasiet.
(X =tjej, Y=kille, iX/iY = inte löpare)

¤ Varför går aldrig Y upp på våning tre längre? Har det kommit något/någon imellan?
¤ Går verkligen X och lägger sig när hon säger godnatt?
¤ Helgplaner smids för fullt och de flesta X och Y är sjukt sugna på något
¤ X är mera sugen på något annat denna helgen
¤ Y har ännu inte lärt sig att spana diskret på alla iX
¤ X har en iY hack i häl men även ett Y verkar smyga sig tätt inpå
¤ Om X vill ha drama, vad gör hon då? Jo, hon skapar det.

¤ Solstrålarna letar sig in på Löp och många går omkring och ler mot solen

¤ Och när ska Y skaffa sig sitt älskade liv?

Take care.
 

hihihihihihihihihihihihihih


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, är jag den X som kanske inte går och lägger mig när jag säger "God natt"? Jag vet nog allt...HAHA!! Visst är det så...Maryyyyyyy!??!?!

2008-03-07 @ 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />