Mary ;D

Igår skrattade jag så att jag grät både på lunchen och middagen.

Lunch:
Emmy visade sina skills med ögonbrynen. Hon kan dra de upp och ner lite hur som helst. Hur roligt som helst. Dessutom följde halva ansiktet med när hon lyfte ena ögonbrynet. Sen visade de sig att jag kan röra mina näsborrar och det tyckte Emmy och Fia va sjukt kul. =P

Middag:
Vi snackade barnpogram som man kollade på när man var liten. Mickan kunde intro låtarna till alla, ja då menar jag alla program. Haha. Vi skrattade även åt hur patetiska alla barnpogram var, särkilt Doris och Gösta, ni vet den kossan och grävlingen. Gösta grävde hela tiden men högen blev aldrig större och de var sjukt fula. =P

Tänk vad kul man kan ha va? ;D


in love?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha.. det är ju Doris och Gösta på bilden!!! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />