Fia ;D

Hej nu sitter jag vid en av barens datorer.. Jag loggade in for att kolla min mejl eftersom jag var lite nyfiken pa om jag hade fatt nagot roligt eller viktigt mejl. Men nej bara massa facebook och annat trams.

Vi har det jattebra har vi ligger vid poolen och solar och har det bra! Runt 20 grader :) Traningarna gar jattebra och alla ar glada och flummar. Lite mycket traningsvark efter gardagens styrka bara men det ar bara att bita ihop!.

Imorgon ar det utflykt till en marknad som galler, very nice!

Foresten sa hade Tom Tit ringt mig idag, hoppas hoppas verkligen det var angaende jobbet!!

Hoppas allt ar bra dar hemma, vi hors! PUSS

Lovar att sola lite at er med! Jag har inte blivit brun utan bara mindre vit ;)

Kommentarer
Postat av: Micke

najs at ni har de bra!

men du, vad skulle tom tits vilja dig om det inte va angånde jobbet? :S

hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />