Fia ;D

Om precis en vecka vaknar vi av att solen skiner in.
Om precis en vecka skyndar vi oss ner till den stora frukostbuffén.
Om precis en vecka träffar vi alla igen efter den långa resan.
Om precis en vecka vill vi lägga oss och pressa direkt efter frukosten.
Om precis en vecka vet vi att vi måste köpa vatten först.
Om precis en vecka är vi i Portugal!!


Om en vecka vaknar jag inte upp i Södertälje utan då vaknar jag upp i hotellsängen i Portugal! Det ska bli så jävla underbart skönt och roligt! Längtar!

image3360

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad skulle jag göra utan er fiemma ?
Jag har inget svar på det själv..
Måste bara säga : att ni betyder jätte mycket för mig.
Ni förgyller min vardag , även fiemma.blogg.se!!

2008-03-15 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />