Fia ;D

Nu sitter jag i Marys soffa och Mary rotar runt i sin garderob efter något att ha på sig imorgon. Den tjejen är rolig, hon bestämmer kvällen innan vad hon ska ha på sig dagen efter. Det brukar oftast bli ganska rolig mix, en Marymix. Hon passar i outfiten men jag skulle inte kunna ta på mig det och känna mig bekväm i mixen.

Emmy sitter inne på rummet och förbereder inför en redovisning som hon ska ha imorgon.

Idag har jag läst naturkunskapen och skrivit ner middagsgästerna till skivan på en lista. Jag skulle räkna tre sidor matte, men nej jag kände inte för att räkna idag och jag tänker inte plåga mig, så jag la det åt sidan. Får ta det imorgon istället!

Mary och Svansen har fixat en skattjakt till Röjan, får se hur han reagerar när han upptäcker det. De har gömt hans täcke och kudde någonstans på löpargymnasiet, i någons rum...Han har några ledtrådar, den ena ledtråden leder till den andra och jag är den sista ledtråden. Får se om har hittar sina täcken för jag ska nog gå och lägga mig nu.. Haha :)

image3318




Kommentarer
Postat av: a

nä precis. jag ler inte på riktigt på bilden. fin iakttagelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />